Villkor och info

2011-03-21 // Villkor och info // Link // 0 Comments

Beställning
Läs under fliken Så beställer du.

Leveranser
Det kan ta mellan 1-14 arbetsdagar innan du får din beställning beroende på tillverkning, material och så vidare.

Frakt
Fraktkostnaden är gratis inom Sverige! 

Betalning
Betalning sker via internet genom att du sätter in pengar på mitt konto hos Länsförsäkringar. När jag ser att pengarna kommit in så tillverkas och levereras din beställning.

Orderbekräftelse
När jag fått ditt mail så får du ett svar så fort som möjligt, oftast inom 24 h, då du får din order bekräftad och information om hur du ska betala. Kontrollera så att dina adressuppgifter är korrekta. När jag ser att betalningen är genomförd får du även en bekräftelse på detta samt hur lång tid det beräknas att ta tills smyckena är klara och skickade. Om du ej har fått en bekräftelse på order eller betalning inom 3 dygn, maila mig omgående. Finns risk för att ditt mail inte har kommit fram eller att det kanske strular med betalningen.

Varulager
Eftersom det kan göras specialbeställningar och jag gör smyckena för hand har gör jag dem allt efter som jag får beställningar. För att läsa mer om specialbeställningar gå in under fliken Specialbeställning.

Returer/Ångrat köp
Från och med att du fått ditt smycke, har du enligt svensk lag, 14 dagar på dig. Kravet är då att smycket är oanvänt. Vill du eventuellt byta ditt smycke tillkommer en fraktavgift på 25 kronor samt prisskillnaden mellan smyckena. Är något av detta relevant maila mig på [email protected] och skriv rubriken Returer/Ångrat köp. Om det är något fel på ditt smycke maila mig även då på [email protected] och använd rubirken Fel på smycke.




Ditt namn: XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXxXXXX Bloggadress/url: XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXxx Mail:


Kommentar: