Om CFdesign

2011-03-21 // Om CFdesigns // Link // 0 Comments


Mitt namn är Sara Pettersson och är 19 år gammal. Vanligtvis driver jag bloggen Cinnamonfashion.se där jag i största del skriver om mode. Jag tar studenten till våren då jag förhoppningsvis är utbildad stylist.

Anledningen till att jag startat denna blogg samt börjat tillverka smycken är dels för ett projektarbete. Jag måste erkänna att när jag väl börjat pilla ihop några av dessa smycken upptäckte jag hur intressant det var. Trodde inte alls att jag skulle ha tålamod till att dela kedjor och så vidare så detta kommer jag fortsätta med efter arbetet.

Istället för att bara lägga ut allt i min blogg valde jag att göra en helt ny blogg som fortfarande relaterar till Cinnamonfashion.se. Jag hoppas ni uppskattar och gillar smyckena jag gör och jag är överlycklig över de kommentarer jag redan fått. För att inte missa några smycken, följ mig gärna via bloglovin'! Puss på er



Ditt namn: XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXxXXXX Bloggadress/url: XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXxx Mail:


Kommentar: